مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 20:122022-03-07سياسي

هویت و شکل طبیعی قلعه رودخان خدشه دار شده است


معاون دادگستری گیلان، عدم نظارت و سودجویی پیمانکار را عامل تخلفات فراوان در منطقه قلعه رودخان برشمرد و تصریح کرد: آثار تخریبی بی شماری در این مکان رویت شده است که هویت و شکل طبیعی قلعه رودخان را خدشه دار کرده است.

- احمد آقایی در حاشیه بازدید رییس کل دادگستری استان گیلان از منطقه قلعه رودخان شهرستان فومن، با اشاره به اینکه قلعه رودخان فومن شاهکار پیشینیان بوده و جزو میراث میهنی و طبیعی به شمار می رود اظهار کرد: صیانت از منطقه قلعه رودخان از چند سال گذشته به یکی از پیمانکاران واگذار شده بود که متاسفانه به دلیل تخلفات گسترده، شکایات و اعتراضات مردمی فراوانی در این خصوص گزارش شده است.

وی عدم نظارت و سودجویی پیمانکار را عامل تخلفات فراوان در این منطقه برشمرد و تصریح کرد: آثار تخریبی بی شماری در این مکان رویت شده است که هویت و شکل طبیعی قلعه رودخان را خدشه دار کرده و موجب کاهش ورود گردشگر به این منطقه توریستی شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان تخریب جنگل، تصاحب حریم رودخانه، ایجاد جاده های اضافی و عدم ساماندهی پسماند و زباله را از مشکلات این شرکت پیمانکار دانست و افزود: غفلت ورزی و عدم نظارت متولیان امر در این تخلفات کاملا مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت و شکل طبیعی قلعه رودخان خدشه دار شده است

هویت و شکل طبیعی قلعه رودخان خدشه دار شده است